Monday, April 9, 2012

BERSAMA DENGAN KONSULTAN GROOMING DAN KIRANA CATALYST

  Gambar n ketika berada di PWTC Sempena Karnival Pengantin yang diadakan pada 6 hingga 8 April 2012..sempat aku berposing bersama konsultan aku di sana.. teruja sangat dapat jumpa dia di sana kebetulan aku ingin berjumpa dengan Stokis aku Nell(Kirana Catalyst)..Cik Fina n konsultan serba boleh tentang imej pemakaian dan dia juga konsultan makeover ...hu3

  Gambar ni pulak bersama dengan rakan seperjuangan yang telah membuka stokist kirana catalyst...Nell..baru jer berusia 24tahun.. mudakan dah jadi bisneswoman ..seronok jer dapat rakan2 yang memberi sokongan padu dalam bisnes n...

haa... n pulak Pn. Amalina jurumekap artis atau selain dikenali sbgai mak andam..hu3 ..memng seronok kawan ngn dia... banyak bagi tunjuk ajar tentang cara mekap yang nampak natural beauty...banyak juga la aku pelajari tentang mekap... dulu aku n langsung xtau bab mekap n..sekarang dah berjinak-jinak untuk belajar lebih detail tntang mekap....kitaorang n rakan seperjuangan Cataylst.....aku dah cuba produk n mmg best..anak-anak sihat,suami semakin bertenaga....nampak muda dan bergaya....rasa ingin mencuba produk ini dapatkan dari sy: akma 017-9306243....

No comments:

Post a Comment

korang mungkin nak baca jugak yang nie...

Related Posts with Thumbnails